Rakennusliiton urapalvelut – mistä on kyse?

Urapalvelut on Rakennusliiton jäsenille suunnattu uusi mahdollisuus itsensä kehittämiseen. Tavoitteemme on parantaa jäsentemme työmarkkina-asemaa ja tarjota työllistymistä tukevia palveluita.

Rakennusliitto kulkee jäsenen rinnalla koko työuran ajan

Tarjoamme tukea opiskeluajasta eläköitymiseen sekä työttömyysjaksojen aikana. Haluamme helpottaa jäsenen työnhakua, poistaa työllistymisen esteitä ja kehittää osaamista.

TYÖNHAKIJA

Töitä helposti ja nopeasti!

Työnvälitys on Rakennusliiton uusi jäsenetu. Helppokäyttöinen digitaalinen alusta mahdollistaa, että työnhakijat ja työpaikat kohtaavat.

Työpaikkaa järjestelmässä voivat hakea liiton jäsenet ja ja työpaikkailmoituksia jättää rakennusalan yritykset. Välitämme työpaikkoja, koulutussopimuspaikkoja ja oppisopimuspaikkoja.

Järjestelmässä voit tehdä itsellesi työnhakuprofiilin ja hakea sen avulla avoimia työpaikkoja. Voit lisäksi tehdä paikkavahdin, joka ilmoittaa sinulle sopivista avoimista työpaikoista. Oma profiili kannattaa asettaa avoimeksi, jolloin myös työnantajat voivat löytää sinut.

Käyttö tapahtuu tietokoneelta e-Asioinnin kautta ja älypuhelimella helposti mobiilijäsenkortin kautta. Palvelu on käyttäjilleen maksuton.

Työnvälitysjärjestelmä on luotu mahdollisimman helppokäyttöiseksi ja käyttäjäänsä ohjaavaksi. Riittää, että sinulla on tietokone tai älypuhelin käytössäsi. Jäsenpalvelumme auttaa mielellään mahdollisissa ongelmatilanteissa. Tervetuloa käyttäjäksi!

TYÖNANTAJA

Tavoita rakennusalan ammattilaiset helposti ja nopeasti!

Työpaikkailmoituksia järjestelmässä voivat jättää liiton hyväksymät vastuulliset yritykset ja työpaikkoja hakea Rakennusliiton jäsenet. Välitämme työpaikkoja, koulutussopimuspaikkoja ja oppisopimuspaikkoja.

Jäsenet hakevat yrityksen ilmoittamia avoimia työpaikkoja omalla työnhakuprofiilillaan. Yritys voi lisäksi etsiä profiilinsa avoimeksi asettaneita työnhakijoita suoraan järjestelmässä ja lähettää heille kontaktipyynnön. Työnantajan ja työnhakijan kohdatessa, työnhakijan yhteystiedot avautuvat yritykselle.

Palvelu on käyttäjilleen maksuton. Tervetuloa käyttäjäksi!